sobota, 13 grudnia 2014


A na moim fanpagu na Facebooku już rozdawajka, zapraszam- link u góry z prawej strony tutaj na blogu
 
ROZDAWAJKA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gotowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uwaga! Do przygarnięcia aż 5 moich własnoręcznie zrobio...nych cudów ;)))))))))))))))

1.Poszewka na poduszkę-renifer
2.Poszewka na poduszkę KOT
3.Torba na zakupy z psiakami
4.Lampion duży
5.Lampion mały

Aby zagościła jedna z nich w Waszych domach wystarczy:

-polubić mój fanpage (chyba że już polubiony to nie trzeba;)
-polubić POST KONKURSOWY
-napisać w komentarzu: która z nagród podoba się wam najbardziej

udostępnianie postu konkursowego JEST DOBROWOLNE i nie jest przymusem, można to zrobić(za co będę ogromnie wdzięczna) lub nie, nie jest to warunkiem, tym którzy już to zrobili jestem dozgonnie wdzięczna:))))))))))))))))))))

(zaznaczam iż komentarz jest tylko dla mnie informacją co się Wam podoba najbardziej)

Polubiać można do dnia 18.XII.2014 DO GODZINY 21:00

Po 18.XII.2014 Po tej właśnie godzinie, jak tylko ogarnę ilość osób:) wybiorę do kogo trafią moje produkty
Poniżej zdjęcia produktów moich rąk :)))
a co zaszalałam;))))

Dodam iż: promocja nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana ani przeprowadzana przez serwis Facebook ani z nim związana.
Oraz nie jest to żadna gra ani hazardowa ani losowa a wyłącznie moja własna chęć obdarowania osób które są mi przyjazne i LUBIĄ moje produkty, dodam iż każda rzecz otrzyma rachunek który jest podstawą gwarancji oraz podlega normalnemu opodatkowaniu przez moją firmę.

 
 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz